Øhm.... et aktivt filter ville latt deg kanskje dele med en brattere slope, ja
Du får få dette på stell og ta deg en tur sørover da vettu.
Det skal jeg få til Bytte litt mere foringer på bilen først så.. Begge foringene i traversen bak har blitt myrdet sakte men sikkert og er nå erklert døde. Dette liker ikke mellomakslingen helt, så den slår i gulvet etter hjelp.
Men er det ingenting som vil få høyttalerene mine til IKKE å spille de dypeste frekvensene?
Det skal jeg få til Bytte litt mere foringer på bilen først så.. Begge foringene i traversen bak har blitt myrdet sakte men sikkert og er nå erklert døde. Dette liker ikke mellomakslingen helt, så den slår i gulvet etter hjelp.
Men er det ingenting som vil få høyttalerene mine til IKKE å spille de dypeste frekvensene?
Om mellomakslingen slår i GULVET hele tiden så er det noe annet på galt! (Pakkisnorsk) Hardyskive kanskje? Eller kommer lydene bakfra enda? Fortsatt vil jeg tro det er traversforinger bak
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Om mellomakslingen slår i GULVET hele tiden så er det noe annet på galt! (Pakkisnorsk) Hardyskive kanskje? Eller kommer lydene bakfra enda? Fortsatt vil jeg tro det er traversforinger bak
Hardy-skiven er nettopp byttet, men foringene i traversen bal har jeg ikke fått bytta enda
Men siden jeg kjørt litt med det etter jeg bytta hardy-skiva, og dunkinga har kommet igjen, så kan den i værste fall ha ryki på nytt Er jo foringene i traversen som gjør at den blir ødelagt pga kast i mellomakslingen.
Må hvertfall bytte foringene i traversen, så ser vi hvordan hardy-skiva ser ut samtidig
Off-topic, men vet noen om det er billigere for power-flex foringer enn originalt? Hørte det av en kompis som skrur mye bmw, men jeg vet ikke hvor jeg får kjøpt powerflex..
er litt på utkikk etter et sett som beskrevet her.
Noen som har hørt \ hørt om disse før? http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10082
ut ifra det eg veit om spesifikasjoner virker dette veldig bra?
Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!
er litt på utkikk etter et sett som beskrevet her.
Noen som har hørt \ hørt om disse før? http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=10082
ut ifra det eg veit om spesifikasjoner virker dette veldig bra?
Virker veldig bra dette, også hadde det vanvittig høy følsomhet, 96dB Det er 2dB mer enn mitt Infinity Kappa 50.7
Travers-foringer er på engelsk fagspråk da? Rear Beam Mount Bush?
EDIT: Jeg hadde rett
Er faktisk billigere for Powerflex enn originale foringer... Var litt sjokk å finne ut det Men igjen så vet jo alle deler er grådig overpriset grunnet logo..
Travers-foringer er på engelsk fagspråk da? Rear Beam Mount Bush?
EDIT: Jeg hadde rett
Er faktisk billigere for Powerflex enn originale foringer... Var litt sjokk å finne ut det Men igjen så vet jo alle deler er grådig overpriset grunnet logo..
Traversforinger til E34 hos koed.no koster 160,- stykket og skal visst holde lenger en Powerflex
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Comment